Odpowiedzi

2010-01-08T13:50:29+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-08T13:50:55+01:00
Najbardziej lubie Aniele boże strożu mój i Skład Apostolski, gdyż są najblizsze mojemu sercu z tego powodu, że każdy ma swojego anioła i to o n się nim opiekuje. A sklad apostolski jest to wyznanie naszej wiary do BogA...
2010-01-08T13:58:26+01:00
OJCZE NASZ:) TA modlitwa jest chyba najbardziej skierowana wprost do Boga