Odpowiedzi

2010-01-08T13:57:32+01:00
Przede wszystkim telewizja i komputer.
Ale również radio, kino, telefony.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T19:02:49+01:00
Na rozwój cywilizacji najbardziej wpływają urządzenia codziennego użytku oraz wynalazki które rozwijają technologię i ułatwiają życie.
Przykłady wynalazków:
1802 Kuchenka gazowa Zachaus Winzler
1816 gaśnica George Manby
1826 zapałki John Walker
1829 Maszyna do szycia Barthelemy Thimmonier
1839 Rower Kirkpatrick Macmillan
1876 Telefon Alexander Graham Bell
1878 Mikrofon David Hughes
1879 żarówka Thomas Alva Edison
1882 Żelazko elektryczne Henry Seely
1884 Wieczne pióro Lewis Edson Waterman
1897 Aspiryna Felix Hoffmann
1895-1896 Radio Guglielmo Marconi, Aleksander Popow i Nikola Tesl
1830 Kosiarka Edmund Budding
1 5 1