Odpowiedzi

2010-01-08T14:12:13+01:00
1. doprowwadzanie wody do domu, itd.
2. doprowadzanie prądu do domu.
3. doprowadzanie gazu do kuchenki gazowen np.
4. doprowadzanie ciepłej wody do kaloryferów w domu.
5. nie wiem ;(
6. dzięki temu działa Twój telefon stacjonarny w domu.
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T20:01:44+01:00
1. System wodny służy do przekazywaniu wody bieżącej do gospodarstwa domowego. System kanalizacyjny do odprowadzania ścieków z mieszkania

2. Służy do dostawy prądu stałego do miejsca zamieszkania

3. Instalacja gazowa służy do doprowadzania gazu ziemnego do danego klienta

4. Instalacja C.O służy do ogrzewania domu lub mieszkania za pomocą pieca gazowego elektrycznego lub węglowo-drzewnego

5. Instalacja chroniąca obiekt od wyładowań piorunowych stosowana zazwyczaj w domach/mieszkaniach

6. Instalacja służąca do przekazu rozmów telefonicznych i połączenia z internetu przez światłowody
3 4 3