Odpowiedzi

2010-01-08T14:29:37+01:00
Myślę, że co niektóry nie.
Większości są to osoby w trudnych sytuacjach .
Niektórzy nie cenią życia innych..
Zabijanie, otrówanie, dla zwykłej zabawy , a kończy się śmiercią.
Myślę , że większa ilośc osób szanuje swoje życie.
Tymbardziej jeśli wszędzie pełno mowy o końcu świata , etc.
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T14:48:11+01:00
Czy w dzisiejszych czasach ceni sie życie?.Mozna na to odpowiedzieć w dwojaki sposób.Niestety coraz częsciej się zdaża że ludzkie życie nie jest wartością samą w sobie, a prowadzi do osiągniecia jakiegoś celu,korzysci materialnych.Np mozna podac tu przykład który w ostatnich latach nabiera duzego rozglosu i ma tyle przeciwników co i zwolenników.Mowa tu o zaplodnieniu in vitro.Dla zwolenników,rodzin które pragna dziecka i chcą skorzystać z tej metody jako ostatniej i jedynej szansy na dziecko nie obchodzi lub nie mają pojęcia o tym że skutkiem ubocznym tej metody jest także zabicie embrionów(czyli dzieci w początkowej fazie rozwoju) Tutaj chęć posiadania własnego dziecka bierze górę nad smiercią paru embrionów.Bardziej dobitnie poazującym że wartośc ludzkiego życia traci znaczenia jest legalizacja w róznych krajach eutanazji czyli uśmiercenie chorego pacjenta w szpitalu jesli wyrazi na to zgodę.Uważam że ludzie a szczególnie lekarze powinni szanować życie i walczyć o nie,nawet wbrew woli pacjenta.Nie można choremu odbierać nadzieji na życie i "ulżyć" mu w cierpieniu poprzez śmierć.To nie jest rozwiązanie.Ostatni przykład to wojny.Państwa które nie potrafią porozumiec sie na drodze pokoju,skazują niewinnych cywili , swoich obywateli na smierć i tragedię.Liczy się dla nich tylko zdobycie przewagi nad danym państwem a ludzie są tylko celem do jej zdobycia.
Na szczęście jest to tylko kilka przykadów braku poszanowania zycia.Dzisiaj wiekszość ludzi na świecie i w Polsce wypowiada się za poszanowaniem życia.Ale musimy uważać aby nie przekroczyć pewnej granicy.
5 4 5