Odpowiedzi

2010-01-08T14:41:14+01:00
Moja ulubiona pora roku to zima, dlatego teraz opiszę jak wygląda park w moim meście.
Wszystko jest pokryte białym puszkiem: drzewa, tranik, ścieżki i wszysko poza tym miejscem. Mogą bawić się tam dzieci, np. na sankach, bo jest tam bezpiecznie....
To jest wzór, jak potrzebujesz więcej to napisz, ale dokładnie nie wiem jak wyglada Twój park.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T14:42:19+01:00
Idę oblodzoną drogą przez park.Rozglądam się.Wprost nie mogę uwierzyć,że niegdyś zielony park zmienił się w białe cmentarzysko.Nikogo tu nie ma.Mogę spokojnie chadzać po nim i rozmyślać bez obawy,że ktoś mi przerwie kontemplacje.Patrze w górę.Na niebie nie ma żadnych ptaków.Przyglądam się jak wielkie białe chmury,jak owieczki,płyną i płynął.Popatrzyłam na korony drzew.Całe są teraz pokryte lekkim,białym puchem.Trawa niegdyś tak pięknie zielona jest teraz biała.Trudno się przyzwyczaić do takiego widoku.Podeszłam do fontanny,ale wody w niej nie ma.Cała fontanna również jest pokryta śniegiem.Chciałabym jeszcze trochę pochodzić po parku,ale ściemnia się.Wracam do domu.
1 5 1