Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-22T17:18:51+02:00
Życzenie-Bardzo bym chciała, żebyś odprowadził mnie do domu.
gratulacje-Piątka z geografii... no, no gratuluję.
rozkaz-Natychmiast odłóż ten nóż!
usprawiedliwienie-Wybacz, że wczoraj nie zadzwoniłem, ale musiałem zostać po godzinach.
poinformowanie- Jutro jest kartkówka, więc się przygotujcie.
36 3 36
2009-09-22T17:22:12+02:00
Życzenie - Chciałabym otrzymać prezent.
gratulacje- Wszystkiego najlepszego z okazji narodzin syna.
rozkaz - Natychmiast proszę wstać !
usprawiedliwienie - Nie było mnie w szkole, ponieważ byłem chory
poinformowanie - Przekazuję wszystkim do wiadomości , że nie mogę przyjść na imprezę.
29 4 29