Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T14:27:36+01:00
-pożeranie martwych zwierząt przez sępy
-koliber zapyla kwiatki przenosząc pyłek z kwiatka na kwiatek w czasie gdy sam wypija nektar
-oczyszczają jeziora ze szczątków organicznych i resztek pokarmów wyrzuconych przez ludzi
-są organizmami wchodzącymi w skład łańcucha pokarmowego

P.S Liczę na Naj ;**
128 4 128
2010-01-08T14:28:11+01:00
- stanowią pokarm dla innych zwierząt,
- są pewnego rodzaju ''kalendarzem''; gdy zbliża się jesień odlatują,
- zapylają kwiaty (nie wszystkie),
- zjadając inne organizmy, regulują ich ilość,
- zjadają padlinę, oczyszczają zbiorniki wodne (jeziora).

165 4 165
2010-01-08T14:41:57+01:00
Znaczenie ptaków w przyrodzie :

1.Ptaki pożerają martwe zwierzęta (sępy)
2.Ptaki oczyszczają jeziora ze szczątków organicznych i resztek pokarmów wyrzuconych przez ludzi
90 3 90