Odpowiedzi

2010-01-08T14:40:39+01:00
Hallo Michal. Ich bin in Berlin für den Sommer. Das Wetter ist großartig. Ich liebe diese Stadt. Ich traf einen kühlen Kommilitonen. Es ist schade, für Sie ist nicht hier bei mir. Polnisch in zwei Wochen zurück. Mit freundlichen Grüßen
1 5 1
2010-01-08T15:00:26+01:00
Droga Asiu ! (oczywiście sam/sama wymyślisz imię)

Jestem na wakacjach w Berlinie. Piszę do ciebie, bo strasznie brakuje mi naszych spotkań i rozmów. Jestem tu razem z ciocią. (oczywiście osoba też do ustalenia). Mieszkam w cztero-gwiazdkowym hotelu. Wczoraj byłyśmy wraz z ciocią w Katedrze. Wiedziałaś, że została budowana w latach 1894-1905? Bardzo ciekawy zabytek. Generalnie chodzimy wraz z ciocią zwiedzać zabytki. Wczoraj byliśmy też w berlińskiej cukierni. Lody są tam takie pyszne! Poznałam tam dwie nowe dziewczyny- Johanę i Bridget. Mogłam się z nimi dogadać przy użyciu mojego prowizorycznego niemieckiego ze szkoły i kilku prywatnych lekcji. Dekoracje Bożonarodzeniowe w Berlinie są cudowne. Ruchome aniołki, piekne wielkie choinki na dziedzińcach i wiele kolorowych lampek. Do powrotu do Polski został jeszcze tydzień. A u Ciebie co słychać? Mam nadzieję, że jak będę już w kraju to się spotkamy. Miło mi będzie jak odpiszesz. Pozdrowienia dla Ciebie i Twoich rodziców!

PS. Napisz w liście( lub na pocztówce) kiedy ten list do Ciebie dotarł. Jestem bardzo ciekawa jak działa niemiecka korespondencja.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T15:52:23+01:00
Berlin, den 09.06.2010
Hallo Sandra,
ich habe jezt Somerferien und bin für zwei Wochen in Berlin. Ich bin hier mit meine Freundin Klara. Es ist einfach fanstastisch und das Wetter ist wunderschön. Ich besichtige mehr interesante Pläze und gehe ins Clubs und in die Disco. Nach polen komme ich 25.06.2010. Schade, dass du nich da bist.
Viele Grüße und Küsse,
XYZ
1 5 1