Przetłumacz poniższy tekst na język polski.
Margot hält in einer Hand eine gerade Anzahl und in der Andersen Hand eine ungerade Anzahl von Münzen. Multiplitziert die Anzahl der Münzen in Eurer rechten Hand mit zwei, sagt Nicolas Chuquet zu Margot. "Sodann zählt Ihr die Anzahl der Münzen in Eurer linken Hand hinzu und nennt mir die Summe. Ich werde Euch dann sagen, in welecher Hand sich die Gerade Anzahl von Münzen befindet."
Erkläre die Mathode von Nicolaus Chuquet.

2

Odpowiedzi

2010-01-08T15:35:27+01:00
Margot trzyma w ręce równą liczbę monet, a w ręce Andersena znajduje nierówna liczba monet. Zsumujcie liczba monet w waszych prawych rękach z dwóch, mówi Nicolas Chuquet do Margot. "Kiedy doliczycie państwo liczbę monet w waszych lewych rękach, to da mi sumę. Wtedy powiem wam w której ręce znajduje się równa liczba monet" Wyjaśnia metodę Nicolaus`a Chuquet.


Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T15:57:15+01:00
Margot trzyma w jednej rece parzysta a w drugiej rece nieparzysta ilosc monet. Pomnozcie ilosc monet w prawej rece przez dwa- mowi Nicolas Chuquet do Marion. Dodajcie do tego ilosc monet z lewej reki i podajcie mi sume. Wtedy powiem wam, w ktorej rece znajduje sie parzysta ilosc monet.
Wytlumacz metode Nicolaus Chuquet.
To jest proste. Zawsze wyjdzie nieparzysta ilosc monet, jesli bedzie mial nieparzysta ilosc monet w lewej rece. Natomiast jesli bedzie mial nieparzysta ilosc monet w prawej rece, to zawsze bedzie rozwiazaniem liczba parzysta, poniewaz ilosc monet z prawej reki nalezy pomnozyc przez dwa.