Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-08T14:46:44+01:00
Poets communicate that the god Mars helped his sons and kept the poor boys ... SO SAY I HAVE ISSUES ... Shortly afterwards a shepherd was Faustulus near the river with the sheep, the Palatine hill. Husband a good and honest, when he saw children in a basket and brought them to the hut and there with his wife raised. Romulus and Remus, when he grew up with boys aged from Faustus learned a lot about their fate, about Rei, a grandfather and Amuliuszu. Expelled or killed the twins and gave the kingdom Amuliusza
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T20:29:10+01:00
Poeci przekazują, że bóg Mars pomagał swoim synom i zachował biednych chłopców...Z TYM ZDANIEM MAM PROBLEM... Wkrótce potem pasterz Faustulus był w pobliżu rzeki z trzodą, pod górą Palatyn. Mąż dobry i uczciwy, gdy ujrzał dzieci w koszu, przyniósł je ze sobą do chaty i tam wraz ze swoją żoną wychowywał. Romulus i Remus, kiedy już wyrośli z wieku chłopięcego, od Faustusa dowiedzieli się dużo o swoim losie, o Rei, o dziadku i o Amuliuszu. Bliźniacy wypędzili lub zabili Amuliusza i oddali królestwo swojemu dziadkowi. Później między bliźniaków wdarła się niezgoda. Przekazuje się, że Remus został zabity przez Romulusa.
Kilku zdań nie ma:(
2 2 2