Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-09-22T17:22:05+02:00
Dowiedział się by że życie to nie tylko opiera się na codziennym wyjściu do szkoły lub do pracy polega na wierzeniu w Boga .
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-22T17:25:53+02:00
Chrześcijanin to człowiek o dobrym sercu. Rolą każdego chrześcijanina jest pomagać swoim bliźnim w potrzebie. Codziennością dla chrześcijanina nie jest jedynie pomoc innym lecz modlitwa, sposób zachowania się podczas każdego typu sytuacji zycia codziennego. Dlatego osoba która patrzy na zycie chrzescijanina napewno zauwazyla by ze w zyciu liczy sie dobro blizniego, że zawsze należy pomagać tym potrzebującym.
4 4 4
2009-09-22T18:29:00+02:00
Osoba postronna patrząca na codzienne życie chrześcijanina dowiedziałaby się wielu rzeczy. Między innymi tego, że co niedziele katolicy spotykają się w swojej świątyni zwanej kościołem i tam modlą się do Boga, Jezusa, Maryi i Ducha świętego. Przed i po każdym posiłku chrześcijanie odmawiają dziękczynną modlitwę. W domu nad drzwiami i na ścianach wiszą krzyże z Jezusem i obrazy Świętych. To co jest najważniejszą cecha każdego katolika to to, że posiadamy 10 przykazań bożych, do których chrześcijanie stosują się w codziennym życiu.
6 4 6