Odpowiedzi

2010-01-08T15:17:55+01:00
Prawo zachowania masy mówi, że w reakcji chemicznej masa substratów (substancji wyjściowych) jest równa masie produktów, inaczej, że masa substancji biorących udział w reakcji chemicznej nie ulega zmianie .


Prawo stałości składu mówi, że stosunek wagowy pierwiastków tworzących dany związek chemiczny jest stały i niezależny od metody otrzymania tego związku .


` Pozdrawiam . ; )
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T15:20:43+01:00
Prawo zachowania masy – oznacza że masa produktów powstałych w wyniku reakcji jest równa masie substratów wziętych do reakcji.

Prawo stałości składu – oznacza że każdy związek chemiczny niezależnie od jego pochodzenia albo metody otrzymywania ma stały skład jakościowy i ilościowy.
1 1 1