Odpowiedzi

2010-01-08T15:32:35+01:00
A) latające ryby - złożyczenie
b) delfiny - Wspaniałaośc
c) trujące meduzy - Ludzka gorycz
d) żółwie - Nuda, starośc
e) marlin - Niezwykłośc
f) rekiny - chytrośc

Ja bym to tak przypisała
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T15:37:59+01:00
Latające ryby- ludzie nie mogący na dłużej zagrzac miejsca
b) delfiny-inteligentni, radośni
c) trujące meduzy-zli, czarne owce
d) żółwie-osoby rozważne, eleganckie
e) marlin-silni, spontaniczni, silni
f) rekiny- agresywni samolubni
2 5 2