Odpowiedzi

2010-01-08T17:54:31+01:00
Bóg stworzył świat. Naukowcy próbują badać to, co stworzył Bóg. Wiedza zdobywana przy pomocy rozumu, nie jest przeszkodą w wierze w Boga.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T18:05:29+01:00
Bóg widzi jacy jesteśmy naprawdę. Twierdzi, że wiedzę którą zdobywamy jest koniecznie potrzebna. Przykładem wiedzy może być czytanie Biblii, którą należy czytać. Wtedy rozwija się nasz umysł i jesteśmy bardziej mądrzejsi. Bóg karze być lepszym i dobrym dla świata, a także dla samego siebie. Bo posiadać w sobie dobro to coś bardzo ważnego. Jest to słowo, które nie krzywdzi ani nie osądza. Nie doprowadza do żadnego złego czynu. Sprzeczność nie ma tu nic do rzeczy. Raczej szacunek dla siebie i pozytywny rozum z myślą, iż wiedza zdobywana przy pomocy rozumu nie stoi w sprzeczności z wiarą Boga, gdyż nasza wiedza zależy od tego kim będziemy w przyszłości.

Mam nadzieję, że choć troszkę pomogłam;)
2 4 2