Odpowiedzi

2010-01-08T15:46:36+01:00
Podoba mi się informatyka ponieważ jest to fajna lekcja, przyjemna i na której nie trzeba tak dużo myśleć jak na np. matematyce. Można odpocząć. A gdy jest czas wolny można pograć w gry on-line. Lubię informatykę. Jest ciekawym przedmiotem który zapewne przyda mi się w późniejszym etapie życia. W każdym biórze ludzie posługują się komputerem. Sądze że to fajnie mieć w planie taki przedmiot. Bradzo go lubię. Uważam że jest nam on potrzebny.
2010-01-08T15:47:10+01:00
Dla mnie informatyka jest najlepszym przedmiotem.
Ponieważ lubię komputery, ale także moja panią od
informatyki. Najbardziej lubię rysować w pańcie
i pisać w world. Nasza pani od informatyki zawsze
zadaje jakąś pracę a my ją robimy, czasami
nie zdążymy i dokańczamy na następnej lekcji,
a jak jesteśmy niegrzeczni to zadaje nam pracę domową.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T15:55:48+01:00
Lubię informatykę ,ponieważ mogę nauczyć się wielu rzeczy o komputerach. Na informatyce można poznać jak robić prezentacje,przerabiać obrazki tworzyć animacje i obsługiwać sie komputerem.
Najbardziej jednak lubię ............ ( np.tworzenie obrazów )
Na informatyce można sie wiele nauczyć o komputerach, co potem się przydaje .
Można dowiedzieć się gdzie podpiąć mysz , klawiaturę czy monitor.
Czym różni sie 1B i 20GB , jak chronić swój komputer przed wirusami czy innymi uszkodzeniami .
Według mnie informatyka to bardzo przydatna dziedzina nauki.
2 2 2