Proszę o napisanie 5 zdań po niemiecku w czasie przeszłym perfekt
jak spędziłam sylwestra ??? (podpowiedź byłam u przyjaciółki z kolegami i z koleżankami)
tych zdań nie ma być więcej ;]
tylko że one mają być po polsku i po niemiecku ;]
bardzo was proszę o pomoc ;]

3

Odpowiedzi

2010-01-08T18:04:35+01:00
Moj stylwester był udany.Byłam u kolężanki.Byli moi koledzy i koleżanki.Piliśmy szmpana i oglądaliśmy fajerwerki.Zabawa trwała do 5 rano.Bardzo mi się podobało.

Meine neue Jahr war ein Erfolg. Ich war mit einem Freund. Es waren meine Kollegen und Freund. Wir tranken Champagner und beobachtete das Feuerwerk. Party dauerte bis 5 Uhr. Ich bin sehr zufrieden.



Bardzo bym prosila o najlepsza prace
2 3 2
2010-01-08T18:19:14+01:00
Lieber Thomas,
Wie hast du mir gebeten, m:ochte ich Dir mein Silvester beschriften. Ich habe den Nacht mit meinen Kameraden und Kameradinen in unserer Freundin Anna verbracht. Es war toll: wir haben uns ausgezeichnet unterhalten! Anna hat sehr leckere Imbise zuvorbereitet, Musik war cool und naturlisch ein Champagner war erstklassig. Im Mitternacht haben wir die Feuerwerken geschossen und ich habe viele Gl:uckwunsche bekommen.
Alles gute in Neuen Jahr!
Eva

Drogi Tomku,
Tak jak mnie prosiłeś, chciałabym opisać Tobie mój Sylwester. Tę noc spędziłam z kumplami i kumpelami u naszej przyjaciółki Anny. Bylo ekstra: świetnie się bawiliśmy! Anna przygotowała przyszniaste przekąski, muzyka byla cool, a oczywiście szampan pierwsza klasa. O północy puszczaliśmy zimne ognie i dostalam wiele życzeń szczęścia.
Wszystkiego dobrego w nowym roku!
Eva
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T22:53:54+01:00
Silvester habe ich dieses Jahr mit meinen Freunden verbracht. Wir haben Musik gehört, getanzt, gegessen und getrunken. Um 12 Uhr nachts sind wir nach draußen gegangen und haben Silvesterknaller angezündet. Danach haben wie verschiedene Spiele gespielt und viel Spaß gehabt. Ich bin erst um 4 Uhr morgens schlafen gegangen.
Sylwestra spedzilam w tym roku z przyjaciolmi. Sluchalismy muzyki, tanczylismy, jedlismy i pilismy. O 12 w nocy poszlismy na dwor i zapalalismy rakiety sylwestrowe. Pozniej gralismy w rozne gry i bylo fajnie.
Dopiero o 4 rano poszlam spac.
1 5 1