Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-22T17:29:57+02:00
Rządy despotyczne to takie gdzie władca miał władze absolutną mógł robić co chce i kiedy chce, mógł nawet zabijać ludzi bez powodu, brac pieniadze z fikcyjne podatki itp. to właśnie władza despotyczna
21 4 21
2009-09-22T17:33:03+02:00
Rządy despotyczne to takie które są rządami dyktatorskimi gdzie władca ma wszelkie prawa niczym nie ograniczone nie zmienia się i nie słuch głosu ludu
25 4 25