Odpowiedzi

2010-01-08T16:42:38+01:00
Elżbieta Szczepańska, urodziła się 8 VI 1951 w Sosnowcu. Jest absolwentką Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, Wydziału Nauk Społecznych; w 1984 zrobiła specjalizację I stopnia w zakresie psychologii klinicznej.

więcej na:
http://www.encyklopedia-solidarnosci.pl/wiki/index.php?title=El%C5%BCbieta_Szczepa%C5%84ska
2 3 2
2010-01-08T17:54:15+01:00
To Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, Wydział Nauk Społecznych
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T18:00:33+01:00
Elżbieta Szczepańska urodziła się 8 czerwca 1951 r. w Sosnowcu. Jest ona absolwentką Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach Wydziału Nauk Społecznych.
Od grudnia 1987 r. była na emigracji w Australii.

Pozdrawiam! :)
2 3 2