Paulina,poszukując pracy,wysłała ofertę do 100 firm.Koperta kosztowała 0,05 zł,a znaczek na kopertę 1,55 zł.Ile pieniędzy wydała Paulina na koperty i znaczki? proszę Was o pomoc.
TEMAT ZADANIA:Dzielenie ułamków dziesienych przez 10,100,1000,...

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T15:49:14+01:00


0,05zł *100 = 5zł
1,55zł * 100 = 155zł
155zł+5zł=160zł
Odp. Razem zapłaciła 160zł
2 5 2
2010-01-08T15:53:15+01:00
100*0,05 + 100*1,55= 5 +155 = 160
1 1 1