Hejo . ;p

musze rozwiazav taka krzyzowke na religie .. pomożecie . ? ;D

Jak kościol nazywa św. Pawła ? Odpowiedź ukryta jest w krzyżówce ..

1) Spotkanie z Chrystusem zmartwychwstalym spowodowalo jego ... (na 10 liter )
2) Po swoim nawróceniu przyjął imię ... (na 5 liter)
3) Miasto , w którym przebywał podczas pierwszej podróży misyjnej . (na 9 liter)
4) Miasto w pobliżu ktorego ukazal mu sie Chrystus .. (na 8 liter)
5) Miasto ktory spedzil młodosc .. (na 4 litery)
6) Przed swoim nawróceniem byl dla chrzescijan ... (na 12 liter)
7) Przed swoim nawroceniem nosil imie ... (na 6 liter)

dam naj . ;))

help!!

2

Odpowiedzi

2010-01-08T16:18:13+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T16:50:54+01:00
1) NAWRÓCENIE
2) PAWEŁ
3) Antiochia
4) DAMASZEK
5) TARS
6) PRZEŚLADOWCĄ
7) SZAWEŁ






2 3 2