Odpowiedzi

2010-01-08T16:13:51+01:00
O muzyce wiersz

Piszę wiersz o muzyce
O pierwszym kroku
Stawianym wśród ciszy pięciolinii
W odmętach abstrakcyjności nut
Ulotności dźwięku
Gdzie na tronie króluje interwał
Z szarą eminencją melodii
Za plecami

Czytasz wiersz o muzyce
Rządzącej się logiką rytmu
Kontrastem zawartym w tonacji
Gdzie suchy szkielet utworu
Wypełnia się barwą
Mocą płynącą z kreacji
Procesu asymetrycznych uderzeń
Metronomu - twórczego serca

Muzyczne uniesienia
W czarnej poświacie nocy
melodię westchnień słyszano
najpierw piano potem forte
preludium miłości zagrano.

Melodia jednostajna miarowa
w miłosnych uniesieniach grała
jak batuta w rękach dyrygenta
namiętności orkiestrą kierowała.

Muzyka miarowość zatraciła
a my jak nuty tworzące dzieło
wspinaliśmy się jak na pięciolini
czując to miłosne arcydzieło.

Stworzyliśmy miłosne preludium
zagrane własnymi zmysłami
oddając się ludzkim emocjom
jak wielki kompozytor uczuciami.

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T16:22:38+01:00
Jeśli grasz na skrzypcach
Albo na kontrabasie
Załóż własny zespół
I zacznij grać na basie

I jeśli wiesz co to pauza
Półnuta, takt czy ósemka
To nagraj jakiś utwór
A potem krótka drzemka

Gdy później się obudzisz
I znowu zaczniesz grać
Za występ czy za pokaz
Opłaty zaczniesz brać

Dla ludzi od papierów
Wystarczy mały fiat
Dla mnie, choć miałbym wszystko
Muzyka to jest świat

Jakoś nie mam weny, wybacz xd