Odpowiedzi

2010-01-08T16:22:14+01:00
Na pewno nie moze tego zrobic zwykly obywatel . Nawet Donald Tusk ma z tym problemy bo tego nie mozna zrobic od tak tylko trza zlozyc wnioski , skonsultowac z parlamentem itp
12 2 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T16:58:29+01:00
Projekt ustawy o zmianie konstytucji może przedłożyć co najmniej 20% ustawowej liczby posłów (co najmniej 92), Senat lub Prezydent RP. Zmiana konstytucji następuje w drodze ustawy uchwalonej przez Sejm większością co najmniej 2/3 głosów w obecności co najmniej połowy ustawowej liczby posłów. Później musi ją potwierdzić Senat.
19 4 19