Odpowiedzi

2010-01-08T16:15:38+01:00
Zaznacz tabelę i kliknij prawym tam bd miała kolumny i wiersze kliknij i wyskoczy ci okno gdzie bd mogła wpisać wartosc szerokości lub wysokości
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T16:17:09+01:00
No więc najpierw musisz mieć tabelę ;). później klikasz w lewym górnym rogu tabeli na taki krzyżyk ze strzałkami. tabela została zaznaczona. klikasz prawym przyciskiem myszy (oczywiście w jej obrębie) i pojawia się podręczne menu. wchodzisz w WŁAŚCIWOŚCI TABELI. tam masz wszystko, możesz zmieniać, co chcesz. tam są zakładki m.in. KOLUMNA i WIERSZ. wpisujesz po prostu w te komórki dane.
2010-01-08T19:49:39+01:00
Czy vista czy xp Microsoft Office Word 2007 wyglada identycznie.

Jeśli chodzi ci o tabele. To najpierw ją musisz ja narysować, nastepnie najedź na nią i pokaza ci sie w lewym gornym rogu tabelki takie 4 małe strzałki (kazda w inna strone) klikasz na nie prawym przyciskiem myszy i na samym dole listy masz "Właściwości tabeli..." klikasz na to lewym przyciskiem myszy i otwiera ci sie takie okienko masz tam cztery zakładki. Druga i trzecia ciebie interesuje. Klikasz załóżmy na druga("wiersz")i tam masz "określ wysokość" jeśli po lewej stronie nie ma zaznaczonego tego kwadracika to zaznaczasz następnie wpisujesz jaka wysokosc ma miec ten wiersz a "wysokość wiersza" z listy wybierasz "dokładnie". Nastepnie klikasz na 3 zakładkie ("kolumna") tam postepujesz podobnie i klikasz "OK".