Odpowiedzi

2010-01-08T16:35:36+01:00
1/73mierzy poziom życia mieszkańców
3/74 eksplozja demograficzna, wysokie zadłużenie, niski poziom edukacji, duża śmiertelność niemowląt, większość społeczeństwa utrzymuje się z rolnictwa.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T17:20:14+01:00
Zad 1/73
Wskaźnik HDI używany jest do mierzenia poziomu życia mieszkańców danego państwa.


Zad 3/74
Zaznaczyc trzeba: eksplozja demograficzna, wysokie zadłużenie, niski poziom edukacji, duża śmiertelność niemowląt, większość społeczeństwa utrzymuje się z rolnictwa... chyba ;]