Odpowiedzi

2010-01-08T16:29:16+01:00
Napisz mi to na e-maila
[email protected]
muszę się zastanowić
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T16:32:11+01:00
Myślę, że dobrze się tu sprawdzi rodzina Borejków z książki 'Kwiat kalafiora' M. Musierowicz np tu http://www.sciaga.pl/tekst/90430-91-charakterystyka_gabrysi_borejko_kwiat_kalafiora. Ja zaczęłabym: Dla niektórych dom to tylko piękny wystrój, zasłony dobrane do kolorów ścian i pościeli. Dla mnie dom to ciepło, które czuję zawsze wracając ze szkoły. To miłość, zaufanie i radość na widok każdego domownika. To coś więcej niż meble. Więcej niż to, co możemy zobaczyć gołym okiem. Dom to poczucie bezpieczeństwa i wzajemna troska, bez względu, na wystrój.

; ))
1 5 1
2010-01-08T19:13:02+01:00
Przykładem moze byc ksiarzka opowiesc wigilijna