Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T16:26:55+01:00
Czego gabrysia moze byc:P

mi sie bardzo podoba zuzia ,ola i nikola

:***
4 4 4
2010-01-08T16:27:31+01:00
2010-01-08T16:27:56+01:00
Myślę, że dziewczynce można dać takie imiona jak:
*Ania .. mozna mowić Anusia, Aniuś.
*Basia.. mozna mowić Basieńka..
*Klaudia mozna mowić.. Klaudusia, Klauduś..
*Agata.. można mowić Agatka, Gatuśka
*Julia- można mówić Julcia, Juluś..

To są moje typy, ktore najbardziej mi sie podobają
2 3 2