Odpowiedzi

2010-01-08T16:39:10+01:00
Lutnia, klawesyn, klawikord, viola
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T16:43:01+01:00
-lira korbowa
-laute lute
-balalaika
-bouzouki
-mandoline
-ukulele
-zither
-kitara
3 3 3
2010-01-08T16:48:51+01:00
1) lutnia
2) lira
3) klawesyn
4) viole
5) organy
6) flety podluzne i poprzeczne
7) piszczalki
8) fagoty
9) puzon
10) trąbka
11) szpinet
12) pozytyw
13) klawikord
14) wirginał
15) portatyw
16) regał
17) róg
18) lirę
19) małe bębny
20) tamburyn
21) dzwonki
22) kornet
23) vilhuelę
24 gitara i cytra
25) dudy,
26) skrzypce,
27) piszczałki