Odpowiedzi

2010-01-08T16:42:51+01:00
1mieszanie substancji, rozdrobnienie substancji oraz podwyższenie temperatury substancji
2.36g (z tabeli rozpuszczalności)
1 1 1
2010-01-08T16:46:28+01:00
Zad. 1
- poprzez wzrost temperatury
- rozpuszczalność danej substancji
- rozdrobnienie substancji
- jak również czy mieszamy ją czy zostawiamy samej reakcji

Zad. 2
36g / 100g wody
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T16:47:35+01:00
1.
Rozpuszczalność substancji zależy od:

* rodzaju substancji rozpuszczanej
* rodzaju rozpuszczalnika
* temperatury
* ciśnienia
* wpływu wspólnego jonu (zobacz iloczyn rozpuszczalności)
* kompleksowania (np. wpływ pH na rozpuszczalność substancji amfoterycznych)
* siły jonowej (zobacz współczynnik aktywności)
* innych czynników (np., wielkość kryształów)

2.
37g/100g H₂O
2 3 2