Odpowiedzi

2010-01-08T16:47:32+01:00
Panie Boże proszę Cię o zdrowie dla moich rodziców, aby otrzymali potrzebne łaski które pozwolą im w pełni cieszyć się swoim potomstwem i wypełniać rolę rodzica.


amen
19 4 19
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T16:52:08+01:00
Panie Boże jestem Ci wdzięczny za dar którym mnie obdarzyłeś. Dziękuje Ci za to że obdarzyłeś mnie rodzicami w których mam zawsze wsparcie, że pozwalają mi żyć w szczęściu i życzliwości. Panie Boże dziękuję Ci za nich bo to oni są moimi prawdziwymi przyjaciółmi, ponieważ słuchają much skarg mych wychwalań się a czasem milczenia. Módl się za to abym wraz z moimi rodzicami żyła w zgodzie i szczęściu.
Amen:D
26 3 26
2010-01-08T16:52:16+01:00
Panie Boże dziękuje ci za to, że mam rodziców którzy mnie kochają.wiem ,że mogę na nich liczyć w potrzebie.Dziękuję ,że są codziennie gdy ich potrzebuje.Wielbię Cię za to i miłuję.Amen
30 2 30