Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T16:51:56+01:00
G - przyspieszenie grawitacyjne na Księżycu = 9,81/6 = 1,635 m/s²
m - masa = 60 kg
Q - ciężar = mg = 60 razy 1,635 = 98,1 N
1 5 1
2010-01-08T16:54:33+01:00
Gp-przyspieszenie grawitacyjne planety

gp Księżyca 1,635 m/s²
m=60kg
Q=mgp=98.1N
Odp: Ten ciężar wyniesie 98.1N.
2 5 2
2010-01-08T17:22:29+01:00
M = 60 kg
gk = 1/6 gz
gz= 9,81 N/kg = 10N/kg
gk = 1/6 *10 N/kg = 10/6 N/kg
F = m*gk
F =60 kg* 10/6 N/kg
F = 100 N
1 5 1