Krzyżówka, hasła:
1) Widok na przyszłość, przewidywania
2) Wypisujesz go gdy pobierasz z kąta pieniądze
3) urządzenie do przekazywania tekstu i obrazu na odległość
4) budowa wewnętrzna np. sołeczeństwa
5) jest konieczna, dy przy większych zakuoach zabraknie ci pieniędzy
6) w pociągu jest na nie miejscówka, może być na ławce
7) wartosc surowców, energii razem
8) czysta wartosć, która pozostaje po podrącenie kosztów produkcji
9) należy się od pieniędzy przechowywanych w banku


dam maksa jak będzie wszytko pasować.. kll III g ćwiczeniówka kalinowskiej

2

Odpowiedzi

2010-01-08T16:56:40+01:00
1.
2.pin
3.komputer
4.
5.karta
6.
7.
8.
9.procent
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T17:00:54+01:00
1.
2.
3.
4. struktura
5. karta
6.
7.
8. netto
9. opłata