Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T16:50:26+01:00
Tak, Polska jest krajem praworządnym, czyli państwem prawa.Ma cechy jakie powinno miec takie państwo.Ograny władzy przestrzegaja obowiazujacych praw,choc nie zawsze sa one prawem slusznym.Istnieje podzial wladzy oraz konstytucja , ktora okresla ustawy obowiazujace w Polsce.


daj naj ;dddd
2010-01-08T16:58:28+01:00
Tak Polska jest krajem praworządnym.Ma cechy państwa praworzadnego.Ograny władzy przestrzegaja obowiazujacych praw,choc nie zawsze sa one prawem slusznym.Istnieje podzial wladzy oraz wolność myśli, sumienia i wyznania, prawo do prywatności, wolność posiadania swoich poglądów i ich swobodnego wyrażania oraz konstytucja , ktora okresla ustawy obowiazujace w Polsce. Polska jest państwem praworządnym, czyli państwem prawa.