Odpowiedzi

2009-09-22T17:56:11+02:00
Zanieczyszczenia zbiornika związane ze ściekami mogą być groźne dla całego zbiornika ponieważ w zbiorniku żyją ryby i inne organizmy które pływają po czystych jak i brudnych wodach.
Mogą więc różność rożnego rodzaju choroby jak i bakterie.
W zbiorniku wodnym występują pływy związane z księżycem ale i także z wiatrem który może przeności zanieczyszczenia wgłąb stawu aż doprowadzi do jego całkowitego zanieczyszczenia.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-22T18:48:00+02:00
Mogą być groźne ponieważ zanieczyszczenia bardzo szybko rozchaodza się po wodzie.Niektóre połaczone z innymi zaieczyszczeniami wśród których mogą być związki chemiczne są groźne dla otoczenia.
2 5 2