Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T16:54:05+01:00
Kochana Mamo!
Wczoraj dojechaliśmy na miejsce. W Zakopanem jest wspaniale! Mnóstwo śniegu i dużo zabawy. Jutro jedziemy na Kasprowy Wierch. Dzisiaj jeździliśmy na nartach. W końcu się nauczyłam!
Cieszę się, że ten tydzień spędzę w górach. Musimy tu koniecznie wrócić. Może latem, kiedy będą inne atrakcje. Bardzo podoba mi się nasz hotel. Mam pokój z Anią, Sandrą i Karoliną. Bawimy się wspaniale.
Zobaczymy się juz za kilka dni.
Całuję

Jola.


xd = ]
2010-01-08T16:54:39+01:00
Droga Mamo! 21.Czerwca .2010 r.
Świetnie bawimy się na wakacjach. Wczoraj byłam z Izą na rolkach , a dzisiaj idziemy na basen .Nie mam za dużo czasu , bo za półgodziny mam obiad .Przydał się zapasowy ręcznik który mi spakowałaś :) Odwiedziłyśmy wczoraj zamek .Jest on ogromny i podobno zbudowali go Krzyżacy.Obiady są pyszne gotuje je pani Wanda z którą bardzo się zaprzyjaźniłyśmy . Za 3 dni wracamy ... niestety czas tak szybko mija .Wszystkie słodycze już zjadłyśmy , a w aparacie powoli brakuje mi kliszy , ale to nic .Bardzo dobrze się bawimy. Pozdrów tatę .
Ania