Fragment rozkładu jazdy pociągów
odjazdy
Warszawa-Dworzec Zachodni 8:30
-||- -||- 9:45
-||- -||- 21:50

przyjazdy
Krynica Zdrój 17:25
-||- -||- 18:28
-||- -||- 5:40

Krysia zdecydowała, że wyjedzie RANO autobusem z Warszawy do Krynicy. O której godzinie powinna wyjechać, aby jak NAJKRÓCEJ jechać do Krynicy? Uzasadnij swój wybór.


-||- = znak powtórzenia

3

Odpowiedzi

2010-01-08T16:57:55+01:00

Warszawa-Dworzec Zachodni 8:30
-||- -||- 9:45
-||- -||- 21:50

przyjazdy
Krynica Zdrój 17:25
-||- -||- 18:28
-||- -||- 5:40

8.30→17.25 mija 8h55min
9.45→18.28 mija 8h 43min
21.50→5.40 mija 7h 50min

Najlepiej jechac o 21.50 bo to ma najkrotszy czas przejazdu
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T16:58:19+01:00
Ma jechać autobusem, a jest podany rozkład pociągów !
Jeśli pociągiem to powinna wybrać ten o 21. 50, ponieważ jedzie on krócej - 7godzin i 50 minut niż pociąg o 9.45 ponieważ jedzie on do Krynicy 8 godzin 43 minuty i ten o 8. 30, który jedzie 8 godzin i 55 minut
2010-01-08T17:00:58+01:00
8.30→17.25 mija 8h55min
9.45→18.28 mija 8h 43min
21.50→5.40 mija 7h 50min

Najlepiej jechac o 21.50 bo to ma najkrotszy czas przejazdu