Odpowiedzi

2009-09-22T17:47:42+02:00
Proces fotosyntezy polega na reakcji chemicznej w której biorą udział dwutlenek węgla woda i sole mineralne oraz światło słoneczne.
intensywności zależy pewnie od słońca jeżeli roślina nie ma światła proces nie może zajść równie ważnym składnikiem jest woda którą roślina pobiera przez korzeń ale i także przez szparki na liściach.
2 3 2
2009-09-22T17:50:29+02:00
ZEWNĘTRZNE czynniki warunkujące intensywność fotosyntezy to ilość wody pobieranej z gleby wraz z solami mineralnymi potrzebnymi do budowy związków organicznych, ilość dwutlenku węgla. WEWNĘTRZNE czynnikiwarunkujące intensywność fotosyntezy to ilość zielonego barwnika, czyli chlorofilu zawartego w chloroplastach i enzymy, które opóżniają albo przyspieszają bądź regulują proces fotosyntezy.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-22T17:52:33+02:00
Intensywnosc zalezy od:
-obecnosci swiatła
-nateżenia swiatła
-stęzenia CO2
-obecnosci wody
-tem
-zawartosci soli mineralnych
-stadium rozwoju roslin
-zawartości chlorofilu w komórkach.
mam nadzieje ze wystarczy wiecej niewiem:)