1.Czy do do akwarium 60L zmieszczą się 2 skalary, czy będą one się ''mordowały'' ???
2. Czy ta obsada jest dobra do akwarium 60L? Jak nie to napiszcie dobrą.
Obsada:
- 6 gupików
- 1 skalar
- 1 bojownik
- 1 zbrojnik niebieski
- 3 neon ineska
- 1 danio czerwony (go praktycznie nie liczcie xD)
- parka prętników
3. Co jaki czas może złożyć ikrę prętnik??? Albo ile musi żyć żeby ją złożyć??

Prosze o odpowiedzi daje NAJ !!!!!!!

2

Odpowiedzi

2010-01-08T17:05:24+01:00
1 .tak zmieszcze się jednak nie zostanie im za wiele miejsca
2.tak tylko wystarczy 2 neon ineska
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T17:25:41+01:00
1. skalary są rybami stadnymi więc dobrze się czuja z innym skalarem.
2. bojownika bym na dawała do akwarium z skalarem i gupikami ponieważ bojownik obgryza płetwy tych ryb. a pozatym to wszystko jest oki.... ( jedna ryba na cztery wody) a i jak danio tez jest ryba stadną i powinny być co najmiej dwa dania.
3. pretnik składa ikre gdy ma chyba 3 miesiące. ale musi miec odpowiednie warunki do tego.

jak chcesz to moge ci dokładnie wszystko napisac bo znam sie dobrze ma rybach:)
1 5 1