Proszę odpowiedzieć na pytania.

1) Moment górowania Słońca.
2) Okres obrotu Ziemi wokół własnej osi.
3) Najwyższe położenie Słońca nad horyzontem w ciągu doby.
4) Równoleżnikowe pasy powłoki ziemskiej wyróżnione ze względu na ilość promieniowania słonecznego docierającego do nich w ciągu roku.
5) Południowa granica strefy międzyzwrotnikowej.
6) Część doby od zachodu do wschodu Słońca.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T17:12:32+01:00
1)Południe(12:00)
2)doba(24 h)
3)zenit(mówi się wtedy, że Słońce jest w zenicie)
4)strefy oświetlenia Ziemi(2 koła podbiegunowe, 2 umiarkowane i 1 międzyzwrotnikowa)
5)zwrotnik Koziorożca
6)dzień

Pozdrowienia i liczę na najlepszą :)
47 3 47
2010-01-08T17:17:06+01:00
1)moment górowania słońca to Południe czyli 12.00
2)okres obrotu ziemi wokół własnej osi to doba czyli 24 godziny
3)Najwyższe położenie Słońca nad horyzontem w ciągu doby nazywane jest zenit`em .
4)Równoleżnikowe pasy powłoki ziemskiej wyróżnione ze względu na ilość promieniowania słonecznego docierającego do nich w ciągu roku - strefy oświetlenia Ziemi - 2 koła podbiegunowe, 2 umiarkowane i 1 międzyzwrotnikowa .
5)Południowa granica strefy międzyzwrotnikowej to zwrotnik Koziorożca .
6)Część doby od zachodu do wschodu Słońca to dzień .

mam nadzieję, że pomogłam . daj najlepszą ;]
28 3 28