Odpowiedzi

2010-01-08T17:53:39+01:00
Przed premiana
-był skąpy
-nie cieszył się ze świąt,starał ich się nie zauważać
-był samotny
-egoista
-nieżyczliwy,niemiły dla pracowników i rodziny
-nie szanował innych
-obojętny
-ignoruje

po zmianie
-zauważa problemy nieszczęścia wokół siebie
-wzrusza się
-martwi się,przejmuje losem chłopca
-pomaga innym
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T18:06:19+01:00
Charakterystyka Ebenezera Scrooge'a.
Przed przemianą :

- skąpiec, sknera, tyran,
- stary dziwak, arogant,
- nie był wrażliwy,
- myślał tylko o sobie,
- według mieszkanców uważany zas nieśmiertelnego człowieka,
- w życiu gonił za poniędzmi, gdyż w dzieciństwie był biedny,
- jedynym celem było powiększanie majątku,
- nie dzielił sie z innymi,
- potrzebował dowodów na istnienie ducha,
- jest samotny,
- był niesprawiedliwy,
- samotny - odizolowany od świata,
- ponury - nie lubił kawałów,
- jadał w lichych restauracjach, chociaż miał dużo pieniędzy,

Po przemianie :
- dzielił się swoją radością,
- dzielił się z innymi,
- pomagał innym,
- na jego ustach pojawił się uśmiech,
- rozdawał pieniądze potrzebującym,
- zaczeło zależeć mu na przyjaźni,
- stał się łagodnym, gościnnym i uczćiwym człowiekiem,
- stał sie wrażliwy na cudzą krzywdę,

To nie jest z neta. Miałam to na polskim i razem z nauczycielką to pisaliśmy.