Odpowiedzi

2010-01-08T17:08:41+01:00
3.
Stały - lód
Ciekły - woda
Gazowy - para wodna

; ))
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T17:09:42+01:00
Są 3 stany skupienia wody:
1. ciekły (w postaci płynnej)
2. stały (lód)
3. gazowy (para wodna)
3 3 3
2010-01-08T17:58:07+01:00
Na swiecie wystepuja 3 satny skupienia cieczy.
a)stan stały(woda jest lodem)wystepuje poniezejk 0 stopni C
stan gazowy(woda jest para gazowa) tworzy sie powyzej powyżej 100stopni C
stan ciekły(woda)ystępuje pomiędzy temp.0 stopni C i 100 stopni C.


mysle ze pomogłam;
pzdr
4 2 4