Odpowiedzi

2010-01-08T17:14:03+01:00
Słowa te dotyczą odkrycia Mikołaja Kopernika.
Ponieważ przed tym odkryciem ludzie myśleli, że wszystkie planety krążą wokół Ziemi. Okazało się, że tak nie jest, więc mówimy że "Wstrzymał Słońce, ruszył Ziemię".
20 3 20
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T17:14:06+01:00
Kiedyś ludzie uważali, że to Słońce krąży wokół Ziemi. Kopernik udowodnił jednak ,że jest odwrotnie. To Ziemia krąży wokół Słońca, dlatego mówi się, że Kopernik "wstrzymał Słońce, ruszył Ziemię". gydyż opisał w swojej książce, że Słońce nie rusza sie, stoi w miejscu, a Ziemia krąży wokół niego. Metafora taka ;)
57 4 57