Odpowiedzi

2010-01-08T17:19:56+01:00
P=a²
P=(√2 - 1 )²
P=√2² - 2*(√2 - 1 ) + (-1)²
P=2-2√2+1
P= - 2√2+3

d=a√2
d=(√2-1)*√2
d=2-√2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Roma
  • Community Manager
2010-01-08T17:28:47+01:00
A - długość boku kwadratu
d - długość przekątnej kwadratu
P - pole kwadratu
a = √2 - 1
P = a²
P = (√2 - 1)² = (√2)² - 2√2 + 1 = 2 - 2√2 + 1 = 3 - 2√2
d = a√2
d = (√2 - 1)√2 = 2 - √2

Odp. Pole kwadratu wynosi 3 - 2√2, a długość jego przekątnej 2 - √2
1 5 1