Odkrył ją Jansz na literę A
Pierwszy dopłyną do Antarktydy na literę B
Pierwszy amerykański wahadłowiec na literę C
Czas obrotu Ziemi wokół oski na literę D
Obiął dowództwo po śmierci Magellana na literę E
Kontynent "Starego świata" na literę E
Imię słynnego portugalskiego żeglaża na literę F
Miejsce śmierci portugalskiego żeglarza na literę F
Najsłynnniejszy rosyjski kosmonauta na literę G
Wyprawa z tego kraju odkryła Ameryka na literę H
Cel wyprawy Kolumba na literę I
Pierwotyny mieszkanic Ameryki na literę H
Imię pierwszego kosmonauty na literę J
Dotarł do kuby i Haiti na literę K
Miejsce londowania Amstronga na literę K
Materia z której zbudowany jest pluton na literę L
BARDZO PROSZĘ O POMOC BĘDĘ BARDZO WDŹIĘCZNA DAŁAM WSZYSTKIEGO MOJE PUNKTY :}

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T17:20:25+01:00
Australia
Bellingshausen
Columbia
Doba
Elcano
Europa
Ferdynand
Filipiny
Gagarin
Hiszpaia
Indie
Indianin
Jurij
Kolumb
Księżyc
Lód
25 4 25
2010-01-08T17:27:09+01:00
Australia
Borchgrevink
Columbia
doba
Elcaño
Eurazja
Ferdynand
Filipiny
Gagarin
Hiszpania
Indie
Indianin
Jurij
Kolumb
Księżyc
lód
9 4 9