Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-09-22T17:54:42+02:00
Złóż na pół. Otrzymujesz 4/6 m wstążki. Odetnij 1/6. 3/6m = 0.5m. Gotowe :-)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-22T18:03:18+02:00
2/3m = 4/6m Złóż na 4 części. Jedna część - 1/6. Odetnij ją i zostanie 3/6 = 1/2 = 0,5m.
2009-09-22T18:03:56+02:00
Składasz sznurek na pół (2x 2/6m) i jeszcze raz na pół (4x 1/6m).
od sznurka odcinasz 3 odcinki 1/6m, czyli pół metra.