Odpowiedzi

2010-01-08T17:22:32+01:00
Krucjata była to wyprawa rycerstwa w celu wyzwolenia ziemi świętej.
Brali w nich udział rycerze.

W takich krucjatach uczestniczyło wiele państw na przestrzeni wieków. Najbardziej znanymi są krucjaty Zakonu Krzyżackiego, które zazwyczaj były wyjątkowo krwawe. Zwykle kończyły się ogromnymi stratami w ludziach, ale też owym "nawróceniem".

p.S Liczę na naj ;)
16 4 16
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T17:23:49+01:00
Krucjaty były to wyprawy krzyżowe.
Miały na celu podbicie Jerozolimy, jednak najczęściej kończyły się niepowodzeniem. Udział w nich brali chrześcijanie; zwykli ludzie, rycerze.
9 3 9