Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T17:31:36+01:00
Zwierzęta o promienistej budowie to np.: parzydełkowce. Są bezkręgowcami, co oznacza że nie posiadają kręgów, czyli kości. Parzydełkowce zamieszkują środowisko wodne. Parzydełkowce mogą występować w formie polipa, bądź też meduzy. Polują na inne zwierzęta wykorzystując przy tym komórki parzydełkowe.
1 4 1
2010-01-08T22:01:30+01:00
Parzydełkowce. Wyróżniamy dwa typy symetrii ciała promienista i dwuboczną ( np.wirki)
3 1 3