Odpowiedzi

2010-01-08T17:25:09+01:00
Pozytywne i negatywne znaczenie grzybów w przyrodzie i gospodarce człowieka? ... Pozytywne - Stanowią pożywnie dla zwierząt i człowieka ...
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T17:31:45+01:00
Pozytywne :
-nawóz
-zjadanie szkodników
-pożywienie (miód)




Negatywne:
-niszczenie drzew
-psi mocz niszczy drzewa
-noszą rózne choroby (owady przważnie muchy)
jak coś pisz na priv ;**
2 2 2