Odpowiedzi

2010-01-08T17:26:27+01:00
Jan Paweł II, Pius XII, Paweł VI,
nie ma pojęcia jak inaczej można nazwać urzad papieża...
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T17:29:52+01:00
Papieża nazywamy inaczej: Namiestnik Jezusa Chrystusa, następca Księcia apostołów, najwyższy Kapłan Kościoła powszechnego, biskup Rzymu, prymas Włoch, głowa państwa watykańskiego.
Jan Paweł II
Benedykt XVI
Jan Paweł I
3 5 3