Pomocy!!
Jesteś członkiem Szkolnego Koła Odkrywców.Planujecie zorganizować wypraw do labiryntu , w którym kiedyś żył Minotaur. Rodzice się nie zgadzają na tę wyprawę.W jaki sposób ich przekonacie? podaj 3 argumenty.




Pomocy!! potrzebne pilnie:(((

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T17:29:17+01:00
1. Jest to wyprawa dzięki której nauczę się o mitologii .
2. Może to być niezapomniana historia , dzięki której rozwijam swoją wyobraźnie.
3. Odkrywam życie ludzi , którzy żyli dawno przed nami .
1 5 1
2010-01-08T17:29:21+01:00
- będzie z nami przwodnik, który doskonale zna ten labirynt więc się nie zgubimy
- jesteśmy odpowiedialnymi ludźmi i będziemyy na siebe uważac
- to bardzo ciekawa i pouczająca wyprawa
2010-01-08T17:36:05+01:00
Jednym z moich argumentów moga być zachowane środki bezpieczęństwa tzw. nić Ariadny czyli zadbanie o bespieczny powrót z labiryntu.
Drugi: urozmaicenie sposobu nauki mitologi. Powszechnie wiadomo że nauka w szarych salach nie są interesujące. Informacje nabyte w terenie napewno zostaną na dłużej w pamięci uczniów.
Trzeci:Taka wyprawa zostanie zapaniętana jako przygoda życiowa młodzieży, którą będą wspominać do końca życia..
1 5 1