Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T17:30:41+01:00
Ans Meer fahren - jechać nad morze
Wesserski fahren - jeździć/pływać na nartach wodnych
Sommerferien haben - mieć wakacje
segeln - żeglować
baden - kąpać się
fernesehen - oglądać telewizję
zu Hause sein - być/zostać w domu
Pilze sammeln - zbierać grzyby
wandern - wędrować
1 5 1
2010-01-08T17:36:09+01:00
Pierwsze to -wyjechać nad morze
2. jezdzić na nartach
3 mieć wakacje
4 żeglować
5 kąpać się
6 oglądać telewizję
7 być w domu
8 zbierać grzyby
9 wędrować
1 5 1
2010-01-08T17:58:26+01:00
Jechać nad morze
jeździć na nartach wodnych
mieć wakacje
żeglować
kąpać się
oglądać telewizję
być w domu
zbierać grzyby
wędrować
1 5 1